Σελίδες

2 Ιαν 2015

Fancy Scarf - Κασκόλ με πομ-πομ




Fancy yarns are my favourite! They are so easy to work and the result looks complicated making people wonder how you did it. So, the moment I saw this yarn I knew it would make a lush scarf so I bought it. It was quite expensive to tell the truth but since it was for my niece I didn’t mind the price as I knew that it would make a really different scarf from all the others in the shops. It took 6 skeins and it was knitted with garter stitch, needles no8,  16 stitches. It came out really nice, warm, fancy and unique!
Tα περίεργα μαλλάκια όπως έχω ξαναπεί είναι και τ’ αγαπημένα μου. Είναι τόσο εύκολα στο πλέξιμο και το αποτέλεσμα φαίνεται περίπλοκο και κάνει τους άλλους ν’ αναρωτιούνται πως φτιάχτηκε.  Μόλις λοιπόν είδα το μαλλάκι στην φωτογραφία ήξερα ότι θα γίνει ένα πολύ πλούσιο κασκόλ και έτσι το πήρα. Ήταν ακριβούτσικο αλλά το ήθελα δωράκι για την ανιψιά μου και έτσι το πήρα μιας και σκέφτηκα ότι θα γινόταν ένα πολύ διαφορετικό κασκόλ απ’ όλα αυτά που κυκλοφορούν στα μαγαζιά. Χρειάστηκε 6 κουβαράκια και πλέχτηκε με πλέξη μους, βελόνες νο8 και 16 πόντους.  Βγήκε πολύ όμορφο, ζεστό, γουστόζικο και μοναδικό!

how to knit garter stitch:
πως να κάνετε την πλέξη μους:
a big thanks to planetpurl for the video tutorial


4 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο! Έχω φτιάξει κι εγώ ένα βιντεάκι για τη πλέξη μους, όμως είναι μόνο στα ελληνικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πειραζει! γραψε το λινκ να το βαλω και αυτο. θα μου δωσει πολυ χαρα να φιλοξενησω βιντεακια σου :)

      Διαγραφή
    2. στο blog σου οταν παταω στο youtube δεν με βγαζει στο καναλι σου για να μπορεσω να βρω το βιντεο. με βγαζει στην αρχικη σελιδα του youtube

      Διαγραφή