Σελίδες

18 Φεβ 2013

Το πρώτο μας Βραβείο :) :) :)

by Ritsa
Καλημέρα!!! Όλη μέρα!!! Το ξέρατε ότι τα blogs παίρνουν και βραβεία??? Εγώ όχι!!! Το έμαθα όταν το "Κορδονέτο" αποφάσισε να μου δώσει ένα!!! :) :) :) Tότε έμαθα την όλη διαδικασία!!! Φυσικά  μας έδωσε πολύ χαρά που είμαστε ένα από τα blogs που επέλεξε για να δώσει βραβείο!!! Ευχαριστούμε Κορδονέτο!!! :) :) :)

Όπως ενημερώθηκα, το βραβείο έχει δύο όρους. Ο ένας είναι να πω 11 πράγματα για μένα, και ο άλλος να δώσω και γω με την σειρά μου το βραβείο σε 11 blogs. Λοιπόν,...

Για μένα:
1. Με βάφτισαν Ελευθερία αλλά με φωνάζουν Ρίτσα. Έμπνευση της μαμάς που έμεινε. Μόνο ο μπαμπάς μου κι ο αδελφός μου με λένε με το κανονικό μου όνομα.
2. Είμαι γέννημα θρέμμα Κρητικιά και το λέω με πολύ καμάρι !!!  Ζω σ ένα υπέροχο χωριό της Κρήτης και πολλές φορές  νιώθω ευλογημένη για τον τόπο μου.Και  φυσικά είμαι οπαδός της Κρητικής Διατροφής.
3. Μου αρέσουν τα απλά πράγματα. Η απλότητα έχει μια απόλυτη ομορφιά!!!
4. Στο επάγγελμα είμαι αυτό πού λένε καθηγήτρια Αγγλικών ως ΞΓ αλλά ποτέ δεν συμβιβάστηκα με τις λέξεις "δασκάλα" ή "καθηγήτρια".Τα παιδιά μου διδάσκουν περισσότερα απ ότι τους διδάσκω εγώ :p 
5. Όταν παίρνω τ αποτελέσματα των εξετάσεων τους και έχουν περάσει, τραγουδώ και χοροπηδώ, μόνη μου στο δωμάτιο μου :)  :)  :)
6. Δεν είμαι μαμά, αλλά είμαι θεία!!! Έχω τρεις υπέροχες ανιψούδες που απλά τις λατρεύω και είναι ότι πολυτιμότερο έχω!!! 
7. Λατρεύω τα ζώα!!! Κι αν σε δω να πειράξεις κάποιο, ούτε και γω ξέρω τι μπορεί να κάνω. Έχω μια σκυλίτσα την Λίζα, την οποία μάζεψα από τα σκουπίδια κι έχει εξελιχθεί σ ένα υπέροχο πλάσμα!!! Κι αυτή με την σειρά της υιοθέτησε δύο γατούλες, την Ντίντι κ τον Μήτσο που πλέον επίσης λατρεύω.
8. Μ' αρέσει να μαι με φίλους και να κάνουμε διάφορα! Τα καφεδάκια και η κουβεντούλα είναι η καλύτερη μου. Ναι, μιλάω πολύ!!!! 
9. Τον ελεύθερο χρόνο μου, μ αρέσει να δημιουργώ!!! Τελευταία απόκτησα αδυναμία στο βελονάκι, εξού και το μπλογκ!!! Εκτός απ αυτό, το χειμώνα παίρνω τα βουνά και πεζοπορώ και το καλοκαίρι στην θάλασσα έως καταδύσεις κάνω. :p
10.  "Όποιος δεν θέλει κτύπους, στο χαλκιδιό δεν πάει" είναι η αγαπημένη μου παροιμία αλλά μονίμως σ ένα "χαλκιδιό" βρίσκομαι!!! 
11. Προσπαθώ να είμαι αισιόδοξη. Δεν το καταφέρνω πάντα αλλά το προσπαθώ!!! 

Αυτά!!!  Και τώρα με την σειρά μου δίνω το βραβείο σε 11 blogs μαζί μ ένα ΜΠΡΑΒΟ για την όμορφη δουλειά τους!!! And the "Discover New Blog Award" gooooeeees toooooo :

1. My Lovely Mess 
2. Κορδονέτο
3. Συνταγές της καρδιάς
4. Το πλεκτό μπισκότο
5. E-crochet
6. Fotolabida
7. Kατερινάκι
8. Marileni
9. Areti's B.log
10. Handmade by Marina
11. Bob Wilson123

και ξανά ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στο Κορδονέτο που μας επέλεξε!!!
Να χετε μια υπέροχη βδομάδα :)


17 σχόλια:

  1. Σημαδιακό! Για μένα είναι το 11ο βραβείο και θα το πάρω ευχαρίστως, γράφοντας 11 πράγματα για τον εαυτό μου... Συνέχισε την καλή δουλειά και προβλέπω ότι θα μαζέψεις και εσύ πολλά-πολλά βραβεία. Το χαλκιδιό δεν κατάλαβα τι ακριβώς σημαίνει αλλά χάρηκα τις προσωπικές σου εκμυστηρεύσεις!
    Ευχαριστώ και πάλι, θα δεις ανακοίνωση από την σελίδα μου
    http://e-crochet.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαλκιδιό είναι το σιδεράδικο!!! :) :) Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια !!!!! Ευχαριστω :) :) :)

      Διαγραφή
    2. http://e-crochet.blogspot.gr/2013/03/blog-post.html

      Ευχαριστώ και πάλι!

      Διαγραφή
  2. σ'ευχαριστω πολυ ριτσα για το βραβειο, μου το εχει προσφερει και η funky monkey απλα δεν εχω προλαβει να κανω την αναλογη αναρτηση!οπως και να'χει το παιρνω (!)και σ'ευχαριστω που με συμπεριελαβες μεσα στους 11!(μου αρεσε πολυ αυτο που εγραψες για τους μαθητες σου-γηρασκω αει διδασκομενος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες!!! :) φυσικα και θα το παρεις και απο μενα!!!! xe xe xe :) :)

      Διαγραφή
  3. Ρίτσα συγχαρητήρια για το βραβειο που πηρες! Να ακολουθησουν κι' αλλα ευχομαι!Να γιατι καθιερωθηκαν τα βραβεια στα blogs. Γι ανα ανακαλυπτουμε ο εννας τον άλλον οπως γνωρισα εγω το δικο σου blog, και για να γνωριζομαστε καλυτερα μεταξυ μας! Με χαρα δεχομαι το βραβειο που μου δινεις αλλα δεν ξερω αν μπορω να το παρω δευτερη φορα!
    'Οπω και να'χει εγω σ' ευχαριστω και θα προοσθεσω το όνομα του blog σου στο δικο μου , στη θεση των βραβειων!Καλη εβδομαδα και φιλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου ειναι καινουρια ολα αυτα αλλα τολμω να πω οτι μ αρεσει!!!! μ αρεσει πολυ που κανω νεες φιλες!!!! δεν νομιζω να πειραζει που το παιρνεις για 2η φορα!!!! τι δηλαδη? οποιος παρει οσκαρ δεν μπορει να ξαναπαρει???? Καλως ηλθες!!!

      Διαγραφή
  4. RITSA MOY ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ !!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΝΕΙΣ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ..ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω, ευχαριστω!!!!! με κανε πολυ χαρουμενη ολη αυτη η διαδικασια. δεν το περιμενα!!!! πολλες ευχες και σε σενα :)

      Διαγραφή
  5. Ρίτσα μου καλώς σε βρίσκουμε και συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο blog σου!
    Σε ευχαριστούμε πολύ που τίμησες το ομαδικό μας blog με ένα τόσο όμορφο βραβείο!
    Λατρεύω την Κρήτη, είσαι πολύ τυχερη που ζεις σ' ένα πανέμορφο νησί!
    Ελπίζω να τα λέμε!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες Ελενα!!!! Τι νοστιμιες ειναι αυτες που μας δειχνετε!!! ε? χαρα μας να σας εχουμε στην παρεα μας :)

      Διαγραφή
  6. Ρίτσα έμαθα πως είσαι από την πανέμορφη Κρήτη και πολλά ακόμα για σένα.Είδες τι σου κάνει ένα βραβείο;Να'σαι καλά και να πάρεις πολλά βραβεία ακόμα.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδες? και ξανα σ ευχαριστω που μας προτεινες!!! :)

      Διαγραφή
  7. Ωστε εκπαιδευτικός κι εσύ......μεγεια υο βραβειάκια και σε άλλα εύχομαι. Ευχαριστώ για την προτίμηση στο blog μου. Το ξαναπήρα πριν μερικές μέρες οπότε θα συμπληρώσω και το δικό σου όνομα στην παλιότερη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστω πολυ κουκλα μου !!! :) αντε, καλη συνεχεια να χουμε να ομορφαινουμε το διαδικτυο!!!! χε χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Ρίτσα! Ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι, αν δεν έχεις αντίρρηση θα σε φωνάζω κι εγώ Ελευθερία:) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή