Σελίδες

8 Φεβ 2013

Κασκόλ Φραμπαλάς :)

by Ritsa...

Καλημέρα :)  όλη μέρα!!! που λέει και η μαμά μου. :)

Σήμερα θα ασχοληθούμε μα τα κασκόλ "flounce ribbon" ή "φραμπαλάς" όπως θα το λέγαμε στα ελληνικά.. Υπάρχουν διάφορα νήματα σ αυτό το σχέδιο. Αν πάτε σε κάποιο μαγαζί με μαλλάκια σίγουρα θα βρείτε μεγάλη ποικιλία σε χρώματα και σχέδια. Τελευταία φοριούνται πολύ και όσο αφορά την πλέξη είναι απλά πανεύκολα. Έχω φτιάξει ένα μόνο και η επιλογή που έκανα ήταν το Park Avenue.  Το συγκεκριμένο της εικόνας είναι με Ondas από Katia και δανείστηκα την φωτογραφία απ αυτόν τον σύνδεσμο. (http://www.mainstreetmail.com/engine/preview.php?c=3364&m=2736&previewtype=html) Όταν έφτιαξα το δικό μου, βρήκα οδηγίες από το παρακάτω βιντεάκι. Χρησιμοποίησα βελόνες νο6 και το έκανα με 7 πόντους. Απ ότι έχω διαβάσει γύρω γύρω γίνεται από 5 μέχρι και 9 πόντους. Εξαρτάται πως το θέλουμε. Πχ. Με 5 πόντους γίνεται πιο μακρύ με πιο λεπτό φραμπαλά ενώ με 9 πόντους γίνεται πιο κοντό αλλά με πιο πλούσιο φραμπαλά. Προτίμησα το ενδιάμεσο και το έκανα με 7 και μου άρεσε. Όλοι οι πόντοι πλέκονται καλή και χρησιμοποιούμε μόνο την κλωστούλα στο πάνω μέρος της κορδέλας σαν νήμα για να πλέξουμε τους πόντους. Το βιντεάκι είναι στ αγγλικά αλλά ακόμα κι αν δεν το καταλαβαίνουμε οι κινήσεις που πρέπει να κάνουμε φαίνονται αρκετά ξεκάθαρα. Τολμώ να πω ότι σε μια ωρίτσα άντε δύο το πολύ είναι έτοιμο!!! Αν το δοκιμάσετε, Καλή  Επιτυχία!!!! 


2 σχόλια: